10 May 2016

Bitenler #17 | Mart

Herkese yeniden merhaba,

Başlıktan da anladığınız üzere Mart bitenlerimi henüz yazabiliyorum, hali hazırda Mayıs bitenlerimde hazır fotoğraflanmaya beklemekte, bu haftadan sonra onları da paylaşacağım. Neler bitirdiğimi ben bile unuttum, bakalım neler bitirmişim?



Her zamanki gibi cilt bakım adına neler bitirdiğimden başlıyorum.

İlk olarak Apaks pamuk; en ucuz en iyi pamuk derken Carrefoursadan Lux pamukları 1 liraya bulmamla tüm fikirlerim değişti. Daimi favorim sanırım Lux pamuk oldu, 1 liraya bulduğunuz yerde alın çünkü 3 tanesini 5 liraya 'uyguna' bulduğunu söyleyip alanlar gördüm.

La Roche Posay tester makyaj temizleyici, adını fotoğraftan okuyamıyorum ancak rimeli çok güzel çıkarmıştı, yakmadan ve nemli bir bitişle temizledi. Marka deney yaptığı için tercihim olamaz.

Gülsha Gül suyu: Lila kutudan çıkmıştı sanırım, herhangi bir gül suyundan farksızdı bence.


Dalan D'olive bitirmişim resmen bu ay, Ürünlerine toplu yorum bayılıyorum. Şampuan ve Saç kremini düzenli olarak alıyorum.

Watsons Bira özlü maskeye bayıldığımı bir kere daha haykırayım. Stoğumdan eksik olmayacak bir ürün 2 tane kalınca yedeği yedekliyorum.

Bee Beauty kahveli duş jeli; çok hoş kokuyor ara ara alınası.

Cyrene saç maskesi, efsane kokuyor bayılıyorum. Büyüğünü de bir sonraki yazımda göreceksiniz, yazısı burada.



Bir Bee Beauty ürünü daha:) Resmen limonlu cheesecake kokan bir peeling, oldukça yağlı bir his bırakıyor ama duş sonrası hissedilmiyor bile nem olarak vücudunuza hapsoluyor, indirimde tekrar alacağım.

Urban Care şekillendirici köpük, bu seriyi mini boyu alarak denek istedim. Aynı serinin yeşil renki hacim veren köpüğünü kullanıyorum. Saçınız hafif dalgalı ve kalın telliyle pembe renkli şekillendirici olanı, benimki gibi ince telli ve düz saçlarınız varsa yeşil renkli şekillendirici köpüğü seversiniz.

Madame Coco Gardenia keratinli el kremi, bu seri efsane, denk geldikçe alıyorum ancak keşke fiyatını birden arttırmasalardı. Yazısı burada.

Sizden saklayacak değilim. Deney yapan ürünler kullanmıyorum evet ama beni rahatsız etmeyen beni gün içinde rahat ettirecek bir deodorant/roll-on bulamadığım sürece üzülerek almaya devam ediyorum. Bu sürede başka roll-onlar alıyorum deniyorum ama maalesef bulamadım henüz.


Isana makyaj düzeltme çubuğu özellikle rimel kullandığım günler kurtarıcım,

Krudivar Gözlük temizleme mendili; Gözlük bilgisayar ekranı telefon televizyon her şeyi süper siliyor.

Watsons tekli diş ipi; Çantamızın olmazsa olmazı.

Klozet kapak örtüsü bu marka nerde satılıyor bilmiyorum ama bimde de varmış, çantamın olmazsa olmazlarından,

Watsons cupcakeli ıslak mendil; ince ve minik olması işime geliyor, 


Adının Dirty Works bye bye dark circles olduğunu umduğum bu ürünün macerası var, İlk aldığımda kullanmayı bilmediğimden mi yoksa ürünün o anki ruh halime cildime iyi gelmemesinden mi bilinmez hiç sevmedim hatta buraya tıkladığınızda okuyabileceğiniz yazımı yazmıştım. Ancak bir süre sonra gözüme çarpıp deneyip bu zamana kadar nasıl kullanmamışım dediğim, hayatıma corrector kullanmayı ekleyen üründür. Sadece keşke tekli de satılsa, bozulana kadar kullandım, corrector kullanmayı sevdiğim için yeni ürünler de aldım ama yapısı bu kadar güzelini daha kullanmadım, sanırım tekrar alacağım!

Wet'n'Wild Coverall Concealer, bu sanırım ikinci bitirişim, concealerda koleksiyonum olduğunu inkar edemem :) Bittikçe alınacaklardan. Yazısı burada.

İlk makyaj fırçamı artık kullanacak hali kalmadığı ve yer kapladığını düşündüğüm için atıyorum, bu tarz kapanabilen fırça arayışındayım.

Aliexpress fırçalarımdan birisi yıkarken daha doğrusu suyunu sıkarken fırça kılları elimde kaldığı için onunla da vedalaşıyorum.

Benim Mart ayında bitirdiğim ürünlerim bu şekildeydi, Benim kadar ürün bitirebilenlerden misiniz? Dikkat ediyorum benden daha faazla ürün bitireni de görüyorum, asla ürün bitiremeyenleri de. Ben sizi de merak ediyorum.

Beni; Snapchat/Instagram/Twitter'dan 'bakimgunlugu' adıyla bulabilirsiniz.

Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...