18 Şub 2016

Bitenler #15 | Ocak

Herkese yeniden merhaba,

Gecikmiş Ocak ayı bitenlerimle burdayım!

Bu yazı sadece bitenler değil ilerleyen zamanlarda 'Sadeleşme' adı altında gelecek olan yazımın eseri çöpe gidenleri de kapsamakta.

Her zamanki gibi cilt bakımıyla hemen başlayalım;




Bu ay 2 gül suyu bitmiş gibi görünüyor ancak biri bitti diğeri çöp. Çöp olan Rosense markasınınki. Herkesi çok memnun kaldığı bu gül suyu mısır konservesi gibi kokuyor. Tekrar almayı düşünmüyorum. Ahenkten memnunum denk geldikçe alıyorum.

Apaks ve Benri pamuklar artık klasik, hangisine denk gelirsem alıyorum.

Gliserini Fix+ yapmak için almıştım, ve nedense yedeklemiştim. Yedeklediğim şimdiki kullandığımdan daha az ömürlüymüş ve tesadüfen gördüm. SKT si bitmiş. Çöpe gidiyor.

Marilou Bio gece kremi; stokçuluğumun kurbanı oldum. Bozulmuş. İndirimli denk gelirsem tekrar alıp denemek istiyorum.

Nuxe misel solüsyon; Rengi açık kahverengi olan bir suydu. Göz makyajımı temizlemek için hiç kullanmadım. Ten makyajında fena değildi ama büyük boyunu almayı düşünmem, Nuxe Çinde satılan bir marka :/


Sıra kremlerde;

Hayatımın ayak kremini buldum. Markası Franzıskus sadece Gratislerde bulabilirsiniz. Fiyatı 4 lira. İndirimli bulursanız 2 tane alın :)

Flormar Aloe Veralı ve Narlı el kremleri; Aloe Veralı olanı sevdim ama Narlı olan zamanla ekşi bir koku almaya başladı. İndirimli aldığım için sanırım son kullanma tarihi yakındı. Detaylı yazıları burada.

Terkur krem; Eczanelerde satılan bir ürün. Çok kişiden tepki aldım sayfamda paylaştığımda ama zaman zaman beni kurtaran bir ürün.

Madame Coco Amber keratinli el kremi; En sevdiğim el kremi! Detaylı yazısı burada.



Dalin daisy vücut spreyi en sevdiğim en en bebeksi koku bence. Yenisini açtım bile.

Madame Coco Orkide vücut spreyi, kokusu güzeldi ama bir daha almam sanmıyorum. Değişik kokular kullanmayı seviyorum. Vazgeçilmezlerim hindistan cevizi kokusu ve dalin daisy. 

Perlodent diş arası fırçası sapı diyeyim bu ürüne 2 farklı başlığı vardı. Diş ipi kullanmak çok daha mantıklı bu ürün zarar verebiliyor bence.Tavsiye etmem.

Çok pahalı adını yazmak istemediğim bir markanın selülit kremi testerı. Mantıksız buluyorum ben bu tarz ürünleri. Orjinal boyu da 700 lira civarı sadece Beymenlerde satılıyor falan. 

Splat Ultra Complex diş macunu aslında fena değildi. Hassasiyetimi çok az da olsa azalttı. Tekrar alabilirim. 

Watsons Asetonsuz oje çıkarıcı pril gibi kokuyor nefretlik bir ürün. Asla tavsiye etmem. 



Giovanni 2chic serisinden adını çok uzun olan bakım iksiri olduğunu iddaa eden durulanmayan saç kremi; Bence Avon'un durulanmayan bakım kremi vardı 3,5 liraya ondan bir farkı yok. Çok pahalı çok bereketsiz çok gereksiz bir ürün. Kesinlikle tavsiye etmem :/ Detaylı kötüleme yazım burada.

Markasının Kult olduğunu düşündüğüm saç spreyi; Yengemin Almanyadan getirdiği ürünler arasındaydı. Burda olsaydı yenisini alırdım.

Duru Shine serisinden Pearl duş jeli; Kokusu güzeldi. Uygun fiyatlı ve gramajı yüksek bir üründü, sevdim.

Urban Care Çay ağacı yağı özlü şampuan; Haftalık rutinimde olan bir şampuan kullandığım en iyi arındırıcı şampuan. Her zaman alacağım bir ürün. Detaylı yazısı burada.

Buradaki alışverişimde Gratis'ten 1 liraya aldığım banyo lifinin 3 haftadaki halini göstermek istedim.



'Sadeleşirken' hayatımdan çıkardıklarım;

Sadece bitenleri yazacağım.

Kalyon Tırnak eti temizleyici; Her zaman alıyorum çok memnunum. Yenisi açıldı bile detaylı yazısı burada.

The little Relieving Tin; Bayıldım! Detaylı yazısı burada.


Balmi Hindistan Cevizli; Her çeşidinden aldım bitirdim. Hindistan cevizliyi sona sakladım ama son kullanma tarihi yaklaştığı için zevkle kullanamadım. Tekrar seriden ürün almayı düşünmüyorum çünkü farklı ürünler denemek istiyorum. Serinin detaylı yazısı burada.

Geri kalanlar ise kullanmadığım yer kaplayan ya da tarihi geçen ürünler. Bir bu kadardan fazlasını da kardeşime verdim. Çünkü belirli ürünleri kullanıyorum ve bitirmeden almayacağım. Benim blogum da instagramımda ismin üzerinde bakimgunlugu. Makyajda asla bir iddaam olmadı ve yapmayı çok sevsemde yok gibi makyajdan yanayım hep, 'renkli kozmetik' kısmıyla pek ilgilenmiyorum. Ayda yılda bir içimden geldiğinde. Bu nedenle tüm koleksiyonum. Koçtaştan aldığım 3 katlı organizerin içinde saklı. Minimalist olabilmek yolunda ilerleme kaydediyorum.

Benim Ocak ayı bitenlerim bu şekildeydi. Şubat ayı bitenlerim bu kadar fazla olmayacak her ay düzenli yazmaya devam edeceğim yine. 

Okuduğunuz için çok teşekkür ederim.

Beni;

Snapchat/ Instagram / Twitter 'dan 'bakimgunlugu' adıyla bulabilirsiniz.

Yazılarımdan haberdar olmak için bloguma Abone olmayı unutmayın lütfen.

Sevgiler.



2 yorum:

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...