23 Oca 2016

Saç Bakım #9 | Giovanni Mandalina ve Papaya Yağı Özlü Ultra Hacim Veren Durulanmayan Bakım İksiri


Herkese yeniden merhaba;

Uzun bir aradan sonra haftada 1-2 yazı dahi olsa blogumu boşlamamaya karar verdim. Vakit bulabildikçe en azından bitenler çantama dahil olmak üzere olan ürünlere öncelik vereceğim. 

Kısa bir girişten sonra lafı uzatmadan konumuza dönelim.




Bugün ismini başlıga zor yazdığım ve laf kalabalığı olmaması için tekrar yazmayacağım bir üründen bahsedeceğim. 

Baştan söyleyeyim ki tekrar almayacağım ve size de asla önermiyorum.

Neden mi?




Bir kere normal bir 5-6 liraya alınabilecek bir kremden kesinlikle farkı yok. Aklıma gelen en yakın örnek Avon markasının durulanmayan bakım kremi (Avon Çin'de satıldığı için hayvanlar üzerinde deney yaptığı kabul edilen bir marka.) Avonun kremi ben markayı kullanırken indirimli 3 liraya gelirdi ve gramaj olarak 2 katı kadardı. 

Fiyatını 15 lira civarında hatırlıyorum fazla bile olabilir. Fiyat performans açısından berbat bir ürün.




Üzerinde yazan vaadlere gelecek olursam eğer;

Beni saç ürünlerinde her zaman vuran nokta ince telli ve elektriklenen saçlar için yazıyor cümlesi olur. Burda da onu görüp aldım muhtemelen.

Elektriklenmeyi bir nebze önlüyor onu da krem olduğundan nemlendirdiği için alıyor. Normal kremler ya da sıvı saç kremleri de bunu yapıyor.

Hacim kazandırma olayında benim kurutma şeklimin ve saç kesimimin etkisi var bence tek başına yeterli olur muydu emin değilim. 

Saç tellerini kırılmaya karşı korur? 

Sadece bir kremin bunu yapabilmesi mümkün gelmiyor bana. Şu an anlatırken bile o kadar soğudum ki bu üründen maddelerin hepsi bana anlamsız geliyor.

Taranmayi kolaylaştırır deniyor, su an saçım kısa olduğu için eğer toplamayacaksam saçımı taramadığım için yorum yapamıyorum.

Dalgaları ve bukleleri belirginleştirir. Saçlarım ince telli ve düz olduğu için bilemiyorum.




Bu ürünün tek iyi yanı üzerinde tavşanı olması yani hayvanlar üzerinde deney yapmaması, bir de kokusu. Kokusu inanılmaz güzel ve kalıcı saçta kalıyor.

Saçlarımda bu ürünün 3te 1i fiyatına çok daha uzun süre kullanacağım bir waxla aynı etkiyi veriyor. Aynı etkiyi sağlayabilmem için en az 20 defa üründen almam gerekiyor, bu yönden ay sonunu çıkarmaz diyor ki bugün bitti.

Benim bu ürün hakkındaki düşüncelerim bu şekilde. Yeşil avakadolu seriden memnun kalanı çok duydum. Markadan uzun süre bir ürün almam gibi duruyor. Fiyatları çok pahalı gramajları çok düşük ve cok çabuk bitiyorlar. 

Sizin bu markadan kullandığınız ve çok memnun kaldığınız ürünler varsa duymayı çok isterim.

Yazımı okuduğunuz için çok teşekkür ederim.

Beni; Instagram/Snapchat/Twitter 'da 'bakimgunlugu' adıyla bulabilirsiniz.

Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...