15 Eyl 2015

Ağız Bakım #6 | Himalaya Mint Fresh Diş Macunu


Herkese yeniden merhaba,

Uzun zamandır kullandığım ve artık bitirmek üzere olduğum Himalaya mint fresh diş macununu anlatmamın zamanı geldi.



Marka hakkında bildiklerimi anlatmak isterim; Marka ülkemizde Gratislerde satılıyor, ürünleri hayvanlar üzerinde deney yapmıyor hatta çoğu ürünü bitkisel ve vegan içerikli. Markanın ülkemizde ağız bakım ve cilt bakım üzerine oldukça geniş bir ürün sklası var. Yüz temizleme jelini de deneyimleme fırsatım oldu, yakın zamanda onu da anlatacağım.




Genellikle kullandığımız diş macunları beyaz renkli daha koyu kıvamlıdır, bu diş macunu hem yeşil renkli hem de jel kıvamında. Ancak içinde boya, paraben gibi zararlı ürünler olmadığı için ağzı ve diş fırçasıni boyamıyor. Köpürmesi de gayet yeterli. Adından da anlaşıldığı gibi ferah nane tadı bırakıyor, hatta ilk kullandığımda verdiği ferahlığa inanamadım. Ama kullandıkça etkisi ve verdiği ferahlık azaldı.

Bence bu diş macununu yanında başka bir diş macununu düzenli olarak kullanmalı ve ferahlık istenildiği zaman bu macun arada kullanılmalı, çünkü sürekli kullanımda ilk etkisini kaybediyor.

İçeriğinde rahatsız edici bir madde yok, dişleri benim gibi hassas ve çok hassas olanların bu diş macunundan biraz uzak durmaları gerektiğini söyledi diş hekimim, çünkü içerisinde dişe yararlı tedavi edici hiç bir madde yokmuş, tamamen bitkisel olduğu için. Bu maddelere Florürde dahil, bu diş macununda florürde bulunmuyor. Hassas dişlere sahip olanların florürsüz diş macunu kullanmaları önerilmiyor.



Markanın hayvanlar üzerinde deney yapmadığıni belirtmiştim, bu ürün hem tavşan ikonuna sahip hem de %100 vejeteryan bir ürün, bu konuda hassas olanlar için cilt bakım ve ağız bakımda tercih edebilecekleri bir marka.

Dişlerimizi bir şeyler yedikten 20 dakika sonra fırçalamalıyız, dişlerimizi fırçaladıktan 30 dakika sonra yiyeceksek bi şeyler yiyebiliriz.

Kullandığım diş macunlarını ve ağız bakım ürünlerini detaylarıyla anlatmaya devam edeceğim, çünkü genetik olarak sorunlu olduğu için neler kullanırsam kullanayım başımı diş hekimlerinden alamıyorum. Benim gibi ağız bakımına önem verenler için hekimimden öğrendiğim her şeyi hangi ürünün nasıl kullanılması gerektiğiyle ilgili ilk ağızdan bir yazı hazırlıyorum.

Yazılarımdan haberdar olmak için bloguma ABONE olabilirsiniz.

Aynı zamanda İnstagramdayım ve Twitterdayım.

Snapchat adım: bakimgunlugu

Sevgiler.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...