10 Ağu 2015

Makyaj Süngeri #2 | Watsons

Herkese yeniden merhaba;

Bayılarak kullandığım Eklips Makyaj süngerini uzun sürece raflarda bulamayınca ya bi şey olursa korkusuyla yedeklemek ve denemek amaçlı Watsons'tan kendi markasının süngerini aldım. 


Almasaydım da olan bir ürünmüş, siz de alıp yanılgıya düşmeyin diye detaylıca yazmak istiyorum. 

Eklips süngerden ne kadar memnun olduğumu artık bilmeyen yoktur herhalde. Sünger bir beauty blender kadar olmasa da oldukça fazla suyu içine alıyor, büyüyor gözenekleri açılıyor, kuru halide yumuşak ancak nemli hali yumuşacık olan bir sünger. 

Watsons sünger ise kuru halde oldukça sert ve tok. Islak hali de pek yumuşak sayılmaz, hatta büyüyor bile sayılmaz. Bir keresinde acelem olduğunda biraz sert hareket etmiş ve bastırmış bulundum, göz altlarım ciddi şekilde acıdı. Çok yumuşak uygulamayla bile biraz tahriş edebilme durumu var.


Kapatıcıyı göz altıma sürdükten sonra süngeri aldığımda nerdeyse ürünün yarısını emiyor ve çok ürün harcamaya neden oluyor. Ürünü anında emdiği gibi süngerden hemen çıkarmak gerekiyor, gözenekleri çok sık olduğu için yerleşince temizlemesi de zor oluyor.

Eğer bir sünger arayışındaysanız kesinlikle Watsons süngeri almayın. 10 lirayı haketmeyen bir ürün. Onun yerine raflarda eskisi gibi yerini alan eklips süngeri indirimsiz 5.90 liraya indirimi bekleyerek çok daha uygun fiyatlara alabilirsiniz. Çok daha memnun kalırsınız. Eklips süngeri bile sert bulanlar bu süngerle kesinlikle anlaşamazlar. Benim elimde olduğu için arada kullanacağım, ancak size kesinlikle tavsiye etmiyorum.

Hatırlatmak isterim Watsons marka ürünler hayvanlar üzerinde deney yapmıyor!

Eklips sünger hakkındaki görüşlerimi daha detaylı okumak isterseniz;


Yazılarımdan haberdar olmak için bloguma ABONE olabilirsiniz. 

Aynı zamanda İnstagramdayım ve Twitterdayım.

Sevgiler. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...