2 Mar 2014

Yeniler #1 | Markozibox

Merhabalar,
Elime bugün ulaşan ikinci markozibox alışverişimi sizlerle paylaşmak istedim.

Öncelikle markozibox uygulamasından biraz bahsedeyim. Çoğunlukla eczane ürünlerinin olduğu makyaj, cilt bakım, kişisel bakım ürünlerinin olduğu, sürekli güncellenen bir uygulama. Online eczanem sitesinde hemen sağ tarafta ikinci satırda markozibox butonunu görebilirsiniz. ilk yapacağınız işlem öncelikle 24,90 tl değerinde markozibox kutusunu sepete atmak.Sonrasında birbirinin aynısı olmayacak şekilde tanesi 1 tl den 5 ürün sepete eklemek. Aynı üründen 2 tane seçerseniz sistem otomatik olarak siparişinizi iptal ediyor. 5'ten fazla ürün seçerseniz de ilk 5 ürününüz siparişinize dahil oluyor. Bazen süpriz yapıyor ve tester/deneme boyu üründe ekleyebiliyorlar:) 

Burada dikkat etmeniz gereken en önemli nokta ürünlerin boyutları. Hepsini tam boy seçebilirseniz mükemmel bir alışveriş yapabilirsiniz. Ancak dikkat etmeyip dışarda zaten 1 liraya satılan mini boy ürünleri alırsanız da çok büyük zarar edersiniz ve bu uygulamanın size kazandırdığı hiç bir şey olmaz. 

Dikkat edilmesi gereken bir husus daha ürünlerin son kullanma tarihleri. Bu konuyla ilgili sorun yaşamak istemiyorsanız online müşteri temsilcisiyle konuşabilirsiniz çok ilgili olduklarını söylemeden geçemeyeceğim:) Konuşmakla uğraşmak istemezseniz de hemen kullanacağınız acil ihtiyaçlarınızı almanızı öneririm. 

Kutular çok özenle paketleniyor ilk kutumda boncuklar, gül yaprakları, testerlar.. Sizi gerçekten özel hissettiren bir ekip çalışıyor :) Kutunun etrafı baloncuklu korumalı naylonlarla çevrili geliyor. İki alışverişimde de zarar gören ürünüm olmadı.




Gelelim benim aldıklarıma; Daha önceki alışverişim de çok karlıydı bu da öyle. Daha önce blogum olmadığı için instagramımda paylaşmıştım buraya tıklayarak önceki alışverişimi görebilirsiniz.

Her alışverişimde seyahat boyu ya da orjinal boyutta ürünleri seçmeye özen gösteriyorum. 

Son markozibox alışverişim;

Bioderma Sensibio H2O 100 ml:500ml lik tam boyu da bende var ancak banyo dolabıma sığmıyordu hem 100 ml daha olsun hem de şişesini çok sevdiğim için aldım. 

La Roche-Posay Termal su 50 ml:Termal suları denemek istiyorum bu benim için güzel bir fırsat oldu:)

Vichy Termal su 50 ml: Bugüne kadar gördüğüm ve en çok beğenilen termal su vichy nin de görünce sepete atmamak olmazdı. 
John Frieda Hacim Veren Sprey 125ml:Saç ürünlerine ayrı bir zaafım var. Bu tarz spreyli ürünlere de bayılıyorum. Ve söz konusu John Frieda olunca hemen kaptım. 

Avene Hydrance Optimale Rich 40 ml: Spf 20 içeriyor. Kuru ve çok kuru ciltlere öneriliyormuş ancak kış içinde ideal 2015 son kullanma tarihli olduğu için sırasını bekliyor, ancak memnun kalacağımı düşünüyorum:)


 Son kullanma tarihleri ve genelinin cilt bakım ürünleri oluşu ve bu ürünlerin de çok çabuk bitmeyişi nedeniyle üzülerek söylüyorum ki ürünlerim bittikçe alacağım bir kutu :( Çünkü bu kutuyu çok seviyor ve çok avantajlı buluyorum :)

Yazılarımdan haberdar olmak için bloguma ABONE olabilirsiniz. 

Aynı zamanda İnstagramdayım

Sevgiler. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...