26 Mar 2018

Highlighter #3 | The Balm Mary-Dew Manizer

Herkese yeniden merhaba, 

Resmen 1 ay olmuş bloga yazı yazmayalı ne özlemişim! 

Gratislere yeni gelen nam-ı diğer aydınlatıcıların kraliçesi Mary-lou manizer’ın likit versiyonu çıktı. Bu kadar aydınlatıcı seven bir insanın bu kdar meşhur bir ürün kullanmaması bence de ilginç. ( Şair burda kendini sorguluyordu.)  Kısmet likit olanaymış demek. 


Bu ürünü büyük bir heyecanla geldiği günden beri kullanıyorum. Gelir gelmez makyajımın üzerine çok az kullandım ve buum! Disko topu ya da gelinin kafa karıştıran kız kardeşi aydınlatıcısı siz nasıl derseniz:) o an biraz hayal kırıklığı yaşadım kabul ediyorum. 


Rengi tamı tamına herkesin kullanabileceği ‘şampanya tonu’ bu nedenle uymayacağı makyaj yok ama aklıma ilk gelen ve en çok yakıştırdığım makyaj boş gözler ve kırmızı ruj makyajıdır. Ama bence uymadığı makyaj yok yok. 


En güzel kullanımı kesinlikle makyaj altına uygulaması hem daha kalıcı hem ışıltılı cilt makyajı hem de çok sağlıklı bir görüntüsü var. Çünkü makyaj üzerine kullanıldığında içindeki simler asla doğal durmuyor. 

Hareketinizde çıplak tende nasıl duracağını videoda göstermeye çalıştım, buraya ekleyemediğim için instagramından bakabilirsiniz🙋🏼 

Okuduğunuz için çok teşekkür ederim. 


Anlarımı paylaştığım; Snapchat | Twitter | Facebook | Instagram hesaplarında beni 'bakimgunlugu' adıyla bulabilirsiniz, 


Youtube da Tuğçe Akkoç olarak varım! :)


Sevgiler,

Tuğçe



*Bu ürün Gratis tarafından deneyimlemem için gönderilmiştir.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz her yorum kabulümdür.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...